Практично при кожній кафедрі нашого університету створені й успішно функціонують студентські центри наукової, дослідної, гуманітарної чи іншої спрямованості.
Для студентів це місце, де вони можуть почуватися досить вільно, обговорюючи з викладачами кафедр та почесними гостями найсміливіші гіпотези й пропозиції, висловлюючи свою думку, сперечаючись і відстоюючи власну точку зору.
Для маркетологів ХНТУСГ таким місцем став науковий гурток «Creative Marketing Lab-Hub», діяльність і ефективність якого залежить виключно від активності й винахідливості студентів, які з радістю його відвідують з дня створення.
Для викладачів кафедри маркетингу та медіакомунікацій визначальним фактором є той факт, що це місце завжди сповнене креативних ідей і пропозицій. Недарма засновниками та надихачами наукового гуртка, разом з першими його відвідувачами, була обрана саме така назва.
Метою роботи студентського наукового гуртка є поглиблення досліджень за проблематикою наукової діяльності кафедри, надбання студентами навичок аналітичної та науково-дослідної роботи у сфері маркетингу, реклами і медіакомунікацій тощо.
Основними завданнями, що ставить перед собою даний студентський науковий гурток є залучення до роботи обдарованих студентів, організація їх науково-дослідної роботи та поглиблене вивчення фахових дисциплін.
Науковий керівник «Creative Marketing Lab-Hub» – Заїка Олена Володимирівна
СЕКЦІЇ:
- Маркетинг інновацій
- Бренд-айдентика
- Діджитал маркетинг та цифрові технології
- Копірайтинг
*Обрати секцію можна звернувшись до її керівника чи за посиланням