Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
uk en

Діджитал маркетинг та цифрові технології

Секція “Діджитал маркетинг та цифрові технології”

Науковий керівник – Романюк Ірина Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент

 

Робота секції наукового гуртка «Діджитал маркетинг та  цифрові технології» спрямована на обговорення наукових, методичних, практичних та освітніх питань трансформації форм і змісту маркетингової діяльності під впливом інформаційних технологій.

Основні наукові напрями роботи секції:

  1. Специфіка цифрового маркетингу в галузях та секторах економіки.
  2. Маркетингові дослідження на основі цифрових технологій.
  3. Маркетингові комунікації та цифрові технології.
  4. Маркетинг-освіта в умовах інформатизації суспільства.

Крім того, в ході роботи секції детально вивчаються наступні практичні напрямки digital marketing:

– Стратегія і планування.

– E-mail маркетинг.

– SEO (Search Engine Optimization).

– Контекстна реклама.

– Social Media Marketing.

– Digital Display Advertising.

– Медіа реклама в інтернеті, створення контенту.

– Web Analytics.