Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
uk en

Копірайтинг

Секція “Копірайтинг”

Науковий керівник – Дузькрятченко Вікторія Валеріївна, асистент

 

Робота секції наукового гуртка «Копірайтинг» спрямована на опанування студентами-маркетологами техніки створення ідей та використання засобів перетворення ідеї в креативний рекламний продукт, зокрема в тексти.

На заняттях секції ми розглянемо, як влаштований хороший текст, попрацюємо над виразною лексикою. Навчимося розпізнавати зайве та правильно розставляти акценти. Заглянемо за лаштунки психологічного сприйняття тексту. А ще дамо раду різним його формам: від слоганів та неймінгів до сторітелінгу та написання сюжетів відеороликів.

Також у програмі секції: сучасні підходи копірайтингу, тренди, актуальні кейси та багато практичних завдань. Студенти навчаться розробляти креативні ідеї, писати сильно, створювати тексти для різних каналів комунікації.

Етапи роботи секції наукового гуртка «Копірайтинг»:

  1. Креатор, копірайтер, райтер та контент-менеджер – у чому різниця?
  2. Від інсайту до креативного рекламного продукту (інсайт, key message, ідея, концепт).
  3. Креативні методики і техніки розробки ідей.
  4. Розуміння тексту і психологія творчості.
  5. Key visual та його роль у створенні цілісного креативного продукту.
  6. Тренди копірайтингу. Різновиди стилів текстів.
  7. Графічні матеріали та їх роль у донесенні інформації.
  8. Роль установки в процесі сприйняття тексту.
  9. Композиція тексту, принцип піраміди Мінто.
  10. Заголовок і лід, ідея тексту, комунікаційне повідомлення.
  11. Зачин тексту, ехо-фраза, «єдність тексту».
  12. Найбільш вживані лексичні помилки
  13. Художні прийоми в тексті. Від метафор до евфемізмів.
  14. Гумор і провокація в тексті. Особистість автора в тексті.
  15. 20 формул для відпрацювання швидких навичок копірайтингу.
  16. Редагування текстів. Від синтаксису до ритміки.
  17. Коротка форма у копірайтингу. Неймінг та слогани.
  18. Key Visual та діджитал-банери.
  19. Копірайтинг для лендингів та мобільних додатків.
  20. Написання статей, репортажів та інтерв’ю. Спецпроекти з інтернет-ЗМІ
  21. Основи SEO. SMM-копірайтинг.
  22. ТВ-ролики та прероли. Написання сценарію. Основи зйомок.
  23. Storytelling та структура сюжету. Архетипні сюжети.
  24. Створення презентацій.
  25. Як текстом влучити в ціль? Теорія поколінь.
  26. Використання методів психолінгвістики в процесі створення тексту.
  27. Несвідомі асоціації, прихована інформація в рекламному тексті.
  28. Тексти з програмованим багаторазовим впливом.