Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
uk en

Проєкт “Книжкова конвенція маркетологів”

2021 – рік для промоції читання!

Проєкт «Книжкова конвенція маркетологів»  створено кафедрою маркетингу та медіакомунікацій  спільно з науковою бібліотекою університету з метою формування плідної співпраці й залучення студентів спеціальності 075 «Маркетинг» до цікавої книжкової феєрії!

Цього року студенти 1 курсу спеціальності «Маркетинг» (група МР20-4б) відвідали Наукову бібліотеку університету та виконали низку  цікавих завдань, які в майбутньому допоможуть їм краще орієнтуватися в інформаційно-бібліотечному середовищі та користуватись його можливостями для освітньої і наукової діяльності. Зокрема, студенти:

  • ознайомились з правилами користування Наукової бібліотекою;
  • ознайомились з електронними ресурсами бібліотеки та її сайтом  і спробували здійснити пошук навчально-методичної літератури в електронному каталозі за допомогою мобільних телефонів;
  • дізналися, як користуватися репозитарієм, як виглядають персональні сторінки науковців ХНТУСГ у ресурсі «Наукометричні показники вчених ХНТУСГ», які проєкти створені в бібліотеці;
  • переглянули виставку «Безмежний світ маркетингу».

Крім того, під час зустрічі для студентів було проведено екскурсію книгосховищем, яке є великим  надбанням університетської бібліотеки і  вражає своїми масштабами.

Наприкінці дружнього заходу відбулось нагородження грамотами і солодкими призами учасників віртуального флешмобу «Університет читаючий», який проходив 30 вересня 2020 року в рамках святкування Всеукраїнського дня бібліотек.

*Даний захід проходить щорічно для наших першокурсників (ФОТОГАЛЕРЕЯ)

Наукова бібліотека в рамках спільного з кафедрою маркетингу та медіакомунікацій ННІ БМ проєкту “Книжкова конвенція маркетологів” започатковує щотижневу рубрику “Бібліотека маркетолога” (далі у вкладках)

Мета рубрики: популяризація фонду навчальної, навчально-методичної та наукової літератури з маркетингу, промоція читання.