2021 – рік для промоції читання!
Проєкт «Книжкова конвенція маркетологів» створено кафедрою маркетингу та медіакомунікацій спільно з науковою бібліотекою університету з метою формування плідної співпраці й залучення студентів спеціальності 075 «Маркетинг» до цікавої книжкової феєрії!
Цього року студенти 1 курсу спеціальності «Маркетинг» (група МР20-4б) відвідали Наукову бібліотеку університету та виконали низку цікавих завдань, які в майбутньому допоможуть їм краще орієнтуватися в інформаційно-бібліотечному середовищі та користуватись його можливостями для освітньої і наукової діяльності. Зокрема, студенти:
- ознайомились з правилами користування Наукової бібліотекою;
- ознайомились з електронними ресурсами бібліотеки та її сайтом і спробували здійснити пошук навчально-методичної літератури в електронному каталозі за допомогою мобільних телефонів;
- дізналися, як користуватися репозитарієм, як виглядають персональні сторінки науковців ХНТУСГ у ресурсі «Наукометричні показники вчених ХНТУСГ», які проєкти створені в бібліотеці;
- переглянули виставку «Безмежний світ маркетингу».
Крім того, під час зустрічі для студентів було проведено екскурсію книгосховищем, яке є великим надбанням університетської бібліотеки і вражає своїми масштабами.
Наприкінці дружнього заходу відбулось нагородження грамотами і солодкими призами учасників віртуального флешмобу «Університет читаючий», який проходив 30 вересня 2020 року в рамках святкування Всеукраїнського дня бібліотек.
Наукова бібліотека в рамках спільного з кафедрою маркетингу та медіакомунікацій ННІ БМ проєкту “Книжкова конвенція маркетологів” започатковує щотижневу рубрику “Бібліотека маркетолога” (далі у вкладках)
Мета рубрики: популяризація фонду навчальної, навчально-методичної та наукової літератури з маркетингу, промоція читання.