15 жовтня 2020 року кафедрою маркетингу та медіакомунікацій була проведена ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток» до 90-річчя заснування Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка.
Урочисте відкриття конференції розпочалось вітальними словами в.о. ректора університету С.О. Заїки, начальника управління адміністративно-організаційної роботи Департаменту агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації Н.С. Філатової та проректора з наукової роботи університету В.І. Мельника. На пленарному засіданні доповідали відомі у сфері маркетингу вчені з Харкова, Дніпра, Сум та Полтави.
На жаль, в існуючих карантинних умовах конференція відбулась в дистанційному форматі. Але це анітрохи не знизило високий організаційний та науковий рівень проведеної конференції, як у частині он-лайн зустрічі, так і під час формування збірки матеріалів. Результати роботи конференції можуть стати підґрунтям для ініціювання цікавих наукових дискусій та обговорення проблем пошуку актуальних рішень з метою забезпечення розвитку маркетингової діяльності через залучення новітнього інструментарію систем та технологій управління.
У матеріалах конференції представлено понад 100 доповідей від більш ніж 150 учасників!
Дякуємо учасникам конференції за виявлений інтерес до цього заходу та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю в науковій площині.
Кафедра маркетингу та медіакомунікацій ХНТУСГ імені Петра Василенка,
організаційний комітет конференції.