Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
uk en

Проєкт “Startup.KhNTUA”

Кафедра маркетингу та медіакомунікацій ХНТУСГ організовує початок занять  за проєктом “Startup.KhNTUA”. Заняття проводитимуть сертифіковані тренери. По закінченні курсу всі учасники отримують сертифікати. Чекаємо на Вас!

Формат проведення – онлайн (платформи Google Meet, Zoom)

Реєстрація та детальна інформація – departofmarketing@gmail.com

Проєкт “Startup.KhNTUA” передбачає надання цікавої, актуальної та корисної інформації для майбутніх маркетологів (і не тільки).

Завдяки реалізації даного проєкту Ви навчитеся:

  1. Організаційному підходу до управління проєктами.
  2. Планувати й аналізувати життєвий цикл проєкту.
  3. Управляти ризиками та змінами в проєкті.
  4. Залучати інвестиційний капітал.
  5. Формувати проєктну команду.
  6. Управляти якістю й оцінювати ефективність проєкту.
  7. Розробляти фінансовий план проєкту.
  8. Визначати тимчасові рамки проєкту й ефективно розподіляти ресурси.
  9. Використовувати програмні засоби управління проєктами.
  10. Формувати мережу інформаційної підпримки проєкту.

 

ПРОГРАМА ПРОЄКТУ

  1. Знайомство. Що таке проєкт? Які проблеми він повинен вирішувати? Пріоритети роботи над проєктом. Чому робота над власним проєктом – це цікаво.
  2. З чого почати власний проєкт. Як почати проєкт у кризу? Де шукати можливості в кризу? Тренди 2020 року. Де знайти ідею? Як зрозуміти, що ідея буде працювати?
  3. Унікальність проєкту. Як створити проект, який буде відрізнятися від інших. Стратегія проєкту. Запуск нових форматів. Конкурентоспроможність бізнесу. Як створювати продукт? Як знайти унікальну торгову пропозицію? Чи варто запозичувати досвід конкурентів?
  4. Основи маркетингу. Що необхідно знати на старті для створення маркетингової комунікації. Як досліджувати ринок? Як аналізувати продукт: відбудова сильних і слабких сторін.  Маркетингова стратегія.
  5. Де шукати клієнтів для проєкту. На кого буде спрямований ваш новий проєкт? Цільова аудиторія проєкту. Аналіз потреб цільової аудиторії проєкту.
  6. Створення бренду проєкту. Які складові брендингу. Що обов’язково потрібно проєкту на старті, а що можна відкласти до моменту його зростання. Як вигідно підкреслити кращі ідеї і можливості проєкту?
  7. Бізнес-модель проєкту. Як створити свою бізнес-модель, що врахувати на старті проєкту. Що необхідно зробити перед запуском проєкту.
  8. Фінанси проєкту. Планування бюджету і фінансування проєкту. Як порахувати стартовий капітал проєкту. Як оптимізувати фінансові витрати проєкту.  Як почати проєкт з мінімальними вкладеннями.
  9. Продаж проєкту. Як почати процес реалізації проєкту. Як отримати першого клієнта. Кому і як продавати свій проєкт. Варіанти і канали збуту. Як аудиторія дізнається про ваш проєкт? Як заявити про себе.  Методи PR-комунікації на старті проєкту.  Які способи просування проєкту варто використовувати.
  1. Команда проєкту. Скільки людей потрібно для запуску проєкту. Де знайти людей для команди проєкту. Як підібрати співробітників, які підходять вашому проєкту.  Навички HR-менеджменту.
  2. Юридичні аспекти. Як зареєструвати проєкт. Що потрібно знати про податки. Яка документація необхідна проєкту на старті.
  3. Стратегія виходу на ринок. Бачення проєкту в короткостроковій і довгостроковій перспективі. Планування виходу на ринок і його складові. Перші кроки після виходу на ринок. Поради з розвитку проєкту.