Кафедра маркетингу та медіакомунікацій ХНТУСГ організовує початок занять за проєктом “Startup.KhNTUA”. Заняття проводитимуть сертифіковані тренери. По закінченні курсу всі учасники отримують сертифікати. Чекаємо на Вас!
Формат проведення – онлайн (платформи Google Meet, Zoom)
Реєстрація та детальна інформація – departofmarketing@gmail.com
Проєкт “Startup.KhNTUA” передбачає надання цікавої, актуальної та корисної інформації для майбутніх маркетологів (і не тільки).
Завдяки реалізації даного проєкту Ви навчитеся:
- Організаційному підходу до управління проєктами.
- Планувати й аналізувати життєвий цикл проєкту.
- Управляти ризиками та змінами в проєкті.
- Залучати інвестиційний капітал.
- Формувати проєктну команду.
- Управляти якістю й оцінювати ефективність проєкту.
- Розробляти фінансовий план проєкту.
- Визначати тимчасові рамки проєкту й ефективно розподіляти ресурси.
- Використовувати програмні засоби управління проєктами.
- Формувати мережу інформаційної підпримки проєкту.
ПРОГРАМА ПРОЄКТУ
- Знайомство. Що таке проєкт? Які проблеми він повинен вирішувати? Пріоритети роботи над проєктом. Чому робота над власним проєктом – це цікаво.
- З чого почати власний проєкт. Як почати проєкт у кризу? Де шукати можливості в кризу? Тренди 2020 року. Де знайти ідею? Як зрозуміти, що ідея буде працювати?
- Унікальність проєкту. Як створити проект, який буде відрізнятися від інших. Стратегія проєкту. Запуск нових форматів. Конкурентоспроможність бізнесу. Як створювати продукт? Як знайти унікальну торгову пропозицію? Чи варто запозичувати досвід конкурентів?
- Основи маркетингу. Що необхідно знати на старті для створення маркетингової комунікації. Як досліджувати ринок? Як аналізувати продукт: відбудова сильних і слабких сторін. Маркетингова стратегія.
- Де шукати клієнтів для проєкту. На кого буде спрямований ваш новий проєкт? Цільова аудиторія проєкту. Аналіз потреб цільової аудиторії проєкту.
- Створення бренду проєкту. Які складові брендингу. Що обов’язково потрібно проєкту на старті, а що можна відкласти до моменту його зростання. Як вигідно підкреслити кращі ідеї і можливості проєкту?
- Бізнес-модель проєкту. Як створити свою бізнес-модель, що врахувати на старті проєкту. Що необхідно зробити перед запуском проєкту.
- Фінанси проєкту. Планування бюджету і фінансування проєкту. Як порахувати стартовий капітал проєкту. Як оптимізувати фінансові витрати проєкту. Як почати проєкт з мінімальними вкладеннями.
- Продаж проєкту. Як почати процес реалізації проєкту. Як отримати першого клієнта. Кому і як продавати свій проєкт. Варіанти і канали збуту. Як аудиторія дізнається про ваш проєкт? Як заявити про себе. Методи PR-комунікації на старті проєкту. Які способи просування проєкту варто використовувати.
- Команда проєкту. Скільки людей потрібно для запуску проєкту. Де знайти людей для команди проєкту. Як підібрати співробітників, які підходять вашому проєкту. Навички HR-менеджменту.
- Юридичні аспекти. Як зареєструвати проєкт. Що потрібно знати про податки. Яка документація необхідна проєкту на старті.
- Стратегія виходу на ринок. Бачення проєкту в короткостроковій і довгостроковій перспективі. Планування виходу на ринок і його складові. Перші кроки після виходу на ринок. Поради з розвитку проєкту.