ПОЛОЖЕННЯ
про відділ медіакомунікацій Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка.
- Загальні положення.
- Відділ медіакомунікацій Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. П. Василенка (далі – Відділ) – це структурний підрозділ університету.
- У своїй діяльності Відділ керується чинним законодавством України, Статутом ХНТУСГ, наказами та розпорядженнями ректора університету, цим Положенням.
- Відділ підпорядковується ректору університету.
- У межах своєї компетенції Центр взаємодіє з:
- проректорами, відповідно до розподілу їх функціональних обов’язків;
- керівниками структурних підрозділів згідно з посадовими інструкціями керівників та положень очолюваних ними підрозділів;
- підрозділами, які забезпечують взаємодію з цільовими групами, що сприяють іміджу університету.
Мета, напрями та основні завдання Відділу.
- Мета – формувати позитивний імідж університету шляхом оперативного надання якісної і найбільш повної інформації про діяльність ЗВО, її популяризації через офіційний Веб-сайт, засоби масової інформації та соціальні мережі, тощо.
- Основні напрями діяльності:
- системне забезпечення стратегічних комунікацій для зміцнення корпоративного бренду та підтримання позитивного іміджу університету в українському та глобальному інформаційному просторі шляхом створення єдиного університетського комунікаційного середовища;
- системна співпраця зі ЗМІ для формування громадської думки щодо успішного виконання закладом освіти своїх статутних завдань;
- моніторинг публікацій про університет у засобах масової інформації та соціальних медіа, інформування керівництва Університету про ключові події в галузі освіти і науки;
- формування інформаційних потоків, виходячи із місії ЗВО;
- Відповідно до мети на Відділ покладено виконання таких основних завдань :
- розробка інформаційних регламентів університету, протокольних алгоритмів;
- контакти та підготовка інформації для ЗМІ, організація прес-конференцій, а також зустрічей представників ЗМІ з керівництвом ХНТУСГ;
- інформаційна підтримка сайту університету;
- підготовка та випуск газети «Світоч знань»;
- регулярне та своєчасне оприлюднення інформації на порталі ХНТУСГ , в університетській газеті;
- повноцінне представлення університету в офіційних соціальних мережах;
- інформування населення, органів державної влади та місцевого самоврядування про різнобічну діяльність університету;
- Права та обов’язки Відділу:
- Для реалізації означеної мети та завдань Відділ має право:
- звертатися із запитами та отримувати від керівництва університету оперативну інформацію, що становить інтерес с точки зору іміджу університету, створення контенту для веб-ресурсів та соціальних медіа, взаємодії із представниками ЗМІ та комунікації із цільовими групами університету;
- спільно з профільними структурними підрозділами університету брати участь в організації та проведені іміджевих заходів, орієнтованих на цільові групи університету;
- залучати на виробничу практику та стажування студентів університету профільних спеціальностей;
- залучати до співпраці посадових осіб університету,які можуть виступити експертами з певних напрямків діяльності університету для популяризації університету.
- Відділ зобов’язаний:
- створювати та розповсюджувати контент в межах інформаційних компаній для комунікації із цільовими групами університету на виконання мети діяльності Центру;
- взаємодіяти з представниками ЗМІ для популяризації діяльності університету;
- інформаційно забезпечувати роботу веб-сайту університету в оперативному режимі, підтримувати актуальність контенту;
- здійснювати моніторинг і координацію роботи веб-сайтів підрозділів університету, формувати рекомендації щодо їх корегування та приведення до вимог чинного законодавства України, локальних актів університету.