Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
uk en

Конкурс «Brand Story»

Шановні студенти!

Ви любите маркетинг?  Ми теж!

Як справжні маркетологи ми вважаємо, що наше головне завдання:

  • задовольняти потреби;
  • передбачати бажання;
  • перевершувати очікування.

Отже, до Вашої уваги наш новий конкурс «Brand Story».

Хто може стати учасником конкурсу? Той, хто хоче реалізуватись в маркетингу, спробувати сили в розв’язанні реальних кейсів і продемонструвати свої таланти.

Тема конкурсу: «Брендинг як складова маркетингової діяльності», в ході якого треба буде «створити» власне маркетингове агентство, провести маркетингове дослідження цільового ринку певного бренду, розробити концепцію розвитку бренду та його просування.

Очікуваний результат – відточення практичних навичок студентів-маркетологів у сфері брендингу, маркетингу та маркетингових комунікацій.

Дедлайн подачі конкурсних робіт:

І тур – до 30.12.2020 р.

ІІ тур – до 15.01.2021 р.

Робочі мови конкурсу: українська, англійська.

Що потрібно зробити для участі у конкурсі «Brand Story»?:

Етап І

  1. Створити концепцію, позиціонування, неймінг і айдентику Вашого маркетингового агентства.
  2. Підготувати представницькі та комунікаційні матеріали агентства (візитки, буклет та ін.).
  3. Презентувати агентство журі (дистанційно, на базі платформи Google Meet).

На цьому етапі будуть відібрані кращі роботи для проходження другого туру конкурсу.

ІІ Етап

  1. Провести маркетинговий аналіз цільового ринку певного бренду (варіанти будуть видані кожній команді окремо).
  2. Розробити рішення по створенню або розвитку бренду.
  3. Розробити рішення з просування бренду.
  4. Презентувати авторитетному журі проект процесу брендингу (дистанційно, на базі платформи Google Meet).
  5. Завоювати місце на п’єдесталі пошани і в серці нашої кафедри.

Клас! Хочу взяти участь!

Швидше створюй свою команду (3-5 студентів), виконуй завдання першого туру та надсилай результати роботи на електронну адресу оргкомітету конкурсу:

departofmarketing@gmail.com

Якщо виникли питання

Контакти оргкомітету конкурсу:

Керівник – завідувачка кафедри маркетингу та медіакомунікацій д. екон. н., професор, Мандич Олександра Валеріївна, тел. 0504843130 (Viber).

Координатори конкурсу:

к. екон. н., доц. каф. маркетингу та медіакомунікацій Бабко Наталя Миколаївна, тел. 0973324513 (Viber, Telegram);

к. екон. н., доц. каф. маркетингу та медіакомунікацій Романюк Ірина Анатоліївна, тел. 0662900008 (Viber, Telegram);

к. екон. н., доц. каф. маркетингу та медіакомунікацій Квятко Тетяна Миколаївна, тел. 0683193817 (Viber).

 

ЧЕКАЄМО НА ВАШУ УЧАСТЬ!