Шановні студенти!
Ви любите маркетинг? Ми теж!
Як справжні маркетологи ми вважаємо, що наше головне завдання:
- задовольняти потреби;
- передбачати бажання;
- перевершувати очікування.
Отже, до Вашої уваги наш новий конкурс «Brand Story».
Хто може стати учасником конкурсу? Той, хто хоче реалізуватись в маркетингу, спробувати сили в розв’язанні реальних кейсів і продемонструвати свої таланти.
Тема конкурсу: «Брендинг як складова маркетингової діяльності», в ході якого треба буде «створити» власне маркетингове агентство, провести маркетингове дослідження цільового ринку певного бренду, розробити концепцію розвитку бренду та його просування.
Очікуваний результат – відточення практичних навичок студентів-маркетологів у сфері брендингу, маркетингу та маркетингових комунікацій.
Дедлайн подачі конкурсних робіт:
І тур – до 30.12.2020 р.
ІІ тур – до 15.01.2021 р.
Робочі мови конкурсу: українська, англійська.
Що потрібно зробити для участі у конкурсі «Brand Story»?:
Етап І
- Створити концепцію, позиціонування, неймінг і айдентику Вашого маркетингового агентства.
- Підготувати представницькі та комунікаційні матеріали агентства (візитки, буклет та ін.).
- Презентувати агентство журі (дистанційно, на базі платформи Google Meet).
На цьому етапі будуть відібрані кращі роботи для проходження другого туру конкурсу.
ІІ Етап
- Провести маркетинговий аналіз цільового ринку певного бренду (варіанти будуть видані кожній команді окремо).
- Розробити рішення по створенню або розвитку бренду.
- Розробити рішення з просування бренду.
- Презентувати авторитетному журі проект процесу брендингу (дистанційно, на базі платформи Google Meet).
- Завоювати місце на п’єдесталі пошани і в серці нашої кафедри.
Клас! Хочу взяти участь!
Швидше створюй свою команду (3-5 студентів), виконуй завдання першого туру та надсилай результати роботи на електронну адресу оргкомітету конкурсу:
Якщо виникли питання
Контакти оргкомітету конкурсу:
Керівник – завідувачка кафедри маркетингу та медіакомунікацій д. екон. н., професор, Мандич Олександра Валеріївна, тел. 0504843130 (Viber).
Координатори конкурсу:
к. екон. н., доц. каф. маркетингу та медіакомунікацій Бабко Наталя Миколаївна, тел. 0973324513 (Viber, Telegram);
к. екон. н., доц. каф. маркетингу та медіакомунікацій Романюк Ірина Анатоліївна, тел. 0662900008 (Viber, Telegram);
к. екон. н., доц. каф. маркетингу та медіакомунікацій Квятко Тетяна Миколаївна, тел. 0683193817 (Viber).
ЧЕКАЄМО НА ВАШУ УЧАСТЬ!