Секція “Копірайтинг”
Науковий керівник – Дузькрятченко Вікторія Валеріївна, асистент
Робота секції наукового гуртка «Копірайтинг» спрямована на опанування студентами-маркетологами техніки створення ідей та використання засобів перетворення ідеї в креативний рекламний продукт, зокрема в тексти.
На заняттях секції ми розглянемо, як влаштований хороший текст, попрацюємо над виразною лексикою. Навчимося розпізнавати зайве та правильно розставляти акценти. Заглянемо за лаштунки психологічного сприйняття тексту. А ще дамо раду різним його формам: від слоганів та неймінгів до сторітелінгу та написання сюжетів відеороликів.
Також у програмі секції: сучасні підходи копірайтингу, тренди, актуальні кейси та багато практичних завдань. Студенти навчаться розробляти креативні ідеї, писати сильно, створювати тексти для різних каналів комунікації.
Етапи роботи секції наукового гуртка «Копірайтинг»:
- Креатор, копірайтер, райтер та контент-менеджер – у чому різниця?
- Від інсайту до креативного рекламного продукту (інсайт, key message, ідея, концепт).
- Креативні методики і техніки розробки ідей.
- Розуміння тексту і психологія творчості.
- Key visual та його роль у створенні цілісного креативного продукту.
- Тренди копірайтингу. Різновиди стилів текстів.
- Графічні матеріали та їх роль у донесенні інформації.
- Роль установки в процесі сприйняття тексту.
- Композиція тексту, принцип піраміди Мінто.
- Заголовок і лід, ідея тексту, комунікаційне повідомлення.
- Зачин тексту, ехо-фраза, «єдність тексту».
- Найбільш вживані лексичні помилки
- Художні прийоми в тексті. Від метафор до евфемізмів.
- Гумор і провокація в тексті. Особистість автора в тексті.
- 20 формул для відпрацювання швидких навичок копірайтингу.
- Редагування текстів. Від синтаксису до ритміки.
- Коротка форма у копірайтингу. Неймінг та слогани.
- Key Visual та діджитал-банери.
- Копірайтинг для лендингів та мобільних додатків.
- Написання статей, репортажів та інтерв’ю. Спецпроекти з інтернет-ЗМІ
- Основи SEO. SMM-копірайтинг.
- ТВ-ролики та прероли. Написання сценарію. Основи зйомок.
- Storytelling та структура сюжету. Архетипні сюжети.
- Створення презентацій.
- Як текстом влучити в ціль? Теорія поколінь.
- Використання методів психолінгвістики в процесі створення тексту.
- Несвідомі асоціації, прихована інформація в рекламному тексті.
- Тексти з програмованим багаторазовим впливом.