Секція “Діджитал маркетинг та цифрові технології”
Науковий керівник – Романюк Ірина Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент
Робота секції наукового гуртка «Діджитал маркетинг та цифрові технології» спрямована на обговорення наукових, методичних, практичних та освітніх питань трансформації форм і змісту маркетингової діяльності під впливом інформаційних технологій.
Основні наукові напрями роботи секції:
- Специфіка цифрового маркетингу в галузях та секторах економіки.
- Маркетингові дослідження на основі цифрових технологій.
- Маркетингові комунікації та цифрові технології.
- Маркетинг-освіта в умовах інформатизації суспільства.
Крім того, в ході роботи секції детально вивчаються наступні практичні напрямки digital marketing:
– Стратегія і планування.
– E-mail маркетинг.
– SEO (Search Engine Optimization).
– Контекстна реклама.
– Social Media Marketing.
– Digital Display Advertising.
– Медіа реклама в інтернеті, створення контенту.
– Web Analytics.