Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
uk en

Бренд-айдентика

Секція “Бренд-айдентика”

Науковий керівник – Бабко Наталя Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент

 

Айдентика – це головна візуальна комунікація бренду. В цій секції нашого наукового гуртка ми розберемося, як її створювати – від брифа до брендбуку.  Разом ми навчимося збирати мудборди, малювати логотипи, працювати з композицією і шрифтами.  Таким чином, ми будемо розробляти айдентику з нуля та оформлювати портфоліо майбутнього маркетолога.

Етапи роботи секції наукового гуртка «Бренд-айдентика»:

  1. Айдентика. Що таке візуальна ідентичність? Походження айдентики: історичний екскурс. Компоненти і типологія: логотип, знак, колір, шрифт, фірмова графіка. Цілі айдентики: для користувача, для бренду, для маркетингу
  2. Бренд. Сила, сприйняття, міфологія бренду. Який брендинг є актуальним? Атрибути і цінності брендів. Комунікаційна, бренд-, pr- стратегія. Як створюється бренд?

Домашнє завдання: аналіз комунікації відомого бренду.

  1. Тренди брендингу. Глобальний порядок і настрій. Ваш майбутній споживач – хто він? Тренди в сучасному дизайні брендів. Які теми важливо актуалізувати?
  2. Клієнти брендингу. Етапи розробки айдентики: від знайомства з клієнтом до проекту і портфоліо. Специфіка створення айдентики: на стороні замовника, у великому агентстві, в студії, авторська айдентика. Чи повинна айдентика вирішувати завдання клієнта? На які питання відповідає хороший бриф? Економіка процесу: терміни, квота, рентабельність, апсейл.

Проектне домашнє завдання.  Частина 1: Створення брифа.

  1. Концепція і графічна ідея. Ідеї ​​та образи: інтуїтивні, наукові, філософські, міфологічні. Тренування: осяяння, асоціації, плагіат і оммаж. Ресерч – що і де шукати? Методи розвитку креативного мислення.

Проектне домашнє завдання.  Частина 2: Створення концепції і графічної ідеї.

  1. Композиція і типографіка. Роль шрифту і текстового набору. Як влаштовані шрифти: сприйняття і візуальна естетика. Типографіка: інтерліньяж, трекінг, тон і характер набору. Композиція як основна ознака бренду. Скільки шрифтів може бути в айдентиці бренду? Ліцензії – де шукати шрифти?
  2. Логотип. Види логотипів. Чи повинен логотип висловлювати ідею і сенс айдентики? Тенденції в дизайні логотипів. Що потрібно враховувати при створенні логотипу і знаку?

Проектне домашнє завдання.  Частина 3: Створення основних компонентів айдентики (логотип, знак, композиція, типографіка).

  1. Колір і графіка. Як колір і графіка впливають на ідентичність? Колір: як придумати фірмову палітру і чим керуватися при її створенні? Key Visual: патерни і абстрактна графіка; ілюстрації та образи. Спецефекти графічного дизайну: Моушн, ​​3D-графіка і фотографія.

Проектне домашнє завдання.  Частина 4: Детальне опрацювання айдентики, інтеграція кольору і графіки (патерни, ілюстрації, фото).

  1. Прояви айдентики. Як зрозуміти, які носії – ключові? Офлайн і Діджитал: як застосовується айдентика. Чи впливає вибір носія на айдентику? Технічні особливості виробництва

Проектне домашнє завдання.  Частина 5: Візуалізація айдентики на різних носіях.

  1. Брендбук і презентація. Керівництво vs ідеальний брендбук. Керівництво по роботі з айдентикою: концепція, елементи стилю, стилеутворюючі принципи, носії. Структура презентації бренд-айдентики. Сторітеллінг і виступ

Захист проекту.  Створення відео-презентації: демонстрація брендбуку.