Освітні послуги ХНТУСГ сертифіковано на відповідність вимогам Міжнародного стандарту системи управління якістю ISO 9001:2008

Про центр

Переглядів: 1539
ФОТО
 
Інформація про центр менеджменту якості ХНТУСГ

Центр менеджменту якості створений 01.01.2010 р.
(наказ ХНТУСГ №01-08/331 від 30.12.2009 року) для забезпечення реалізації Місії, Бачення, Цілей та Політики університету з метою підвищення задоволеності споживачів освітніх послуг та наукових розробок.

Завдання центру

Розробка, впровадження та постійне удосконалення системи менеджменту якості надання освітніх послуг та наукових розробок, впровадження новітніх підходів, методів та інструментів менеджменту відповідно до вимог світових стандартів, у тому числі:

- удосконалення й оптимізація процесів/підпроцесів університету
- методичне, інформаційне та організаційне забезпечення процесів СМЯ
- пошук нових ідей, методів та інноваційних засобів у сфері управління якістю надання освітніх послуг та наукових розробок, їхня адаптація до умов вищої школи та вимог споживачів.

Політика ХНТУСГ

Переглянути

Міссія ХНТУСГ

Переглянути

Останні оновлення

Розклад

Яндекс.Метрика